Blå Tutorial

Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna design, men det är upp till dig hur du vill se den! En enkel och fin design som funkar i de flesta färgerna.
Börja med att måla nageln i den grundfärgen du vill ha. Jag har valt turkos.
Måla överdelen av nageln i en mörkare färg. För att få mönstret så tar du bara den vanliga nagellackspenseln och dutta den på nageln med tippen av penseln. (alltså håller du penseln rakt upp och duttar ner)
Lägg ett lager glitter över, jag har valt ett blått glitter.
Denna design kom jag nu på, medans jag höll på, skulle vara supercool som "eld".
Gör bara så att du väljer orange/gul som grund och sen tar en mörkblå eller svart som topp. Använd glitter om du vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0